Monday, February 22, 2010

The beginning ..

In the name of allah

ana btabe3 el_tadween b2aly t2riban snteen .. 3reft nas gamila bgd mn 5lalo
3alm gamil awy , b7eb 7alet el_7ob w el_e5owa elly bien el_bloggers

ymken mesh b3raf akteb awy bs 7abiet agrab
aw lma a7eb afadfd agey hena
aw ymken 7abiet a3mel mozakrat
elmohm eny 3mlt blogaya :)


finally .. hope 2 find myself .. here.
:)

                        
 


20 Ur opinion:

The illusionist said...

هه
هحتل تانى
انا هخش النار كده وربنا

The illusionist said...

مساء الخير عليكى
انا اول مره اجى طبعا
وبناشدك تشيلى الكلمه التاكيديه
عشان انا هيجيلى السكر عقبال ما بكتبها

The illusionist said...

صحيح
انا اول واحد يفتتح المدونه
واول واحد يعلق
اظن على الاقل خالص
كوبايه شاى
وسندوتش جبنه كيرى
بجد انا كده لازم اخد حقى ناشف يعنى

The illusionist said...

رقيقه المدونه دى
والصور فيها حلوه قوى
شرفتى التدوين
والمنصوره غنيه عن التعريف
بمدونيها
مستنين بقى الجديد

Sarah .. said...

اولا: صباح الفل
ثانيا: سورى بس انا كنت لسه بظبط البلوج وحاضر هشيلها حالا :)

شرف ليا انك تكون مفتتح البلوجاية دى وميرسى بجد ع ذوقك :)
يا سلام .. بس كدا , احلى فطار يكون عندك حالا
ميرسى بجد ليك ومنورنى :)

The illusionist said...

ربنا يخليكى
منوره باصحابها والله
دى حاجه بسيطه يعنى عشان التدوينه الجديده

http://www.tsadvantage.com/images/gift%20and%20holiday%20shopping.jpg


http://blog.networksinmotion.com/wp-content/uploads/2009/12/nim-gift.jpg

The illusionist said...

الله عليكى
شيلتيها
زى الفل
بصى بقى انا سهران حبه
لو عاوزه مساعده فى المدونه
تحطى حاجه
حاجات من اللى فى المدونات التانيه
والاشكال الغريبه والكاونترز والساعات
ابقى قولى
نحن فى خدمه الشعب
بس انا مش الحكومه اكيد

The illusionist said...

انا مكنتش اعرف موقع شريف عرفه خالص
شكرا ليكى
انا جيبت كتابه لماذا من حولك اغبياء
كتاب رائع
الراجل ده كويس جدا
اختيار زى الفل

The illusionist said...

انا متابع دائم هنا
انا اول مره افتتح بلوء
انا هبقى الاب الروحى للمدونه دى
اوكيز

The illusionist said...

كده فل

The illusionist said...

سلامنجه بقى

شاب فقرى said...

اللى فهمته إنها البداية
بصى توكلى على الله ومش مهم كونى بتعرفى تكتبى
المهم تكونى بتقولى اللى انتى عايزاه
كلنا كدا
نورتى التدوين
واهلا وسهلا بيكى :)
ملحوظة : انا بقرا الفرانكو بالعافية
ملحوظة كمان : حلوة اوى صورة البروفايل
تحياتى وبانتظار اول بوست
شاب فقرى

safa7_karmooz said...

:cheer:

الف مبروووووووووووووووووووووووووووك على المدونة

فرحتينى والله

وان شاء الله تبقى حاجه جامدة كده

^_^

Sarah .. said...

The illusionist :

ههههههه احنا تحت امر الحكومة والشعب :)
بجد ميرسى جدا .. اكيد لو احتجت حاجة هبلغك .

ع فكرة د. شريف ليه كتابين كمان .. واحد منهم لسه نازل من قريب .
اوكيز طبعا الاب الروحى ..والبلوج كلها تحت امرك :)

ميرسى بجد ليك جداااااا
سلامووز

Sarah .. said...

شاب فقرى :

والله مبسوطة انك منورنى جدا
لانى متابعة البلوج بتاعتك من زمان بس مش بعلق :)

اهلا بيك وميرسى ع ذوقك والسبوورت دا

بالنسبة للفرانكوا .. حاضر هحاول ما اكتبوش تانى .. ينفع انجلش طيب ^_^ :)
اتفضل الصورة والبلوجاية كلها .. مش هتغلى عليك :)
منورنى بجد يا كريم

Sarah .. said...

safa7_karmooz :

اهلا بالسفاح الكبير :)
الله يبارك فيك

عملت بلوجاية اهو زى ما كنت طلبت منى .. بس يارب ما تندمش ع كدا :)

ربنا يخليك يا محمد
منورنى وميرسى بجد ليك
سلامووز

Sarah Sobhi said...

:) :)

wish you're enjoying blogging :) its fun huh

love your style and i have some pic that perfectly fits your blog name ;)
i'll send it by mail and wish u like it :)

menawaraa ya gameeel :)

Anonymous said...

enty aslan nawarty blogger kolo .. :)

w im sure en el bogaya dii htkon gamdaaaa gedan :)

kan nefsy ab2a awl comment feha bs 7azy we7esh :(

Sarah .. said...

Sarah Sob7i :

i'm sry .. et25rt f elrad 3liky :(
i'm enjoying it already :)
thx my sweety

merciiiiii ya 7abibty el_blogger mnwer beko ..

mabsouta b commentk hena awyy :) :)

Sarah .. said...

Hager Za3bal :

gogitaaa :)
a5iran nwrteeny

l2 ur luck isn't bad .. kfaya enk hena bgd w 3amla rou7 gamila.

el_blogger mnawer beky ya 7abibty
thx 4 ur support

merciiiiii kteer :) :)