Sunday, September 26, 2010

Our birthday .. :)

25 / 9
عيد ميلاد تانى اقرب حد ليا واختى
هاجر زعبل ..
كل سنة وانتى دايما بخير وطيبة زى ما انتى
وفى سعادة وحب وراحة بال ونجاح دايما 
يارب تكون سنة جميلة عليكى وتحققى فيها كل اللى بتتمنيه..
وجودك دايما بيفرق معايا اووى
فيارب دايما نفضل سوا يا اجمل بنوتة فى الدنيا
عقبال 100 سنة وربنا يخليكى ليا يا جوجو :) 

..
وعيد ميلادى انا
اخر الاسبوع دا باذن الله..
سنة جديدة وبداية جديدة
كل سنة وانا طيبة :)
..
ياارب فرحنا السنة دى وتبقى احلى من سنين كتير فاتت
:) 

6 Ur opinion:

Ramy said...

كل سنة و هى طيبة

و ربنا يحقق لها امانيها كلها

(:

صاحبة واجب يا سيلفر


(:(:

شكرا ليكى (:

P A S H A said...

كل سنة وانتوا طيبين

:)

Anonymous said...

كنت نايمه ولسه صاحيه مالنوم ..

مش متخيله البوست ده فرق معايا قد ايه :)
انا عماله اكتب دلوقتي وانا مبتسمه :)

ربنا يخليكي ليا يا اجمل ساره في الدنيا دي :)

وكل سنه واحنا طيبين ومجانين :D

يارب السنه دي تكون غير واشوفك اسعد من كل السنين اللي فاتوا

(F)

mrmr said...

كل سنه وهاجر طيبه

وكل سنه وانت طيبه وبتحتفلى بيها
انا لازم اول ما يقرب عيد ميلادى اقولك علشان تعمليلى بوست ذى ده
اشمعنى انتوا
أهئ .. أهئ

ربنا يديم الحب ويجمعكم على حير وود
ربنا يسعد قلبك

عمرو يسرى said...

كل سنه وانتم طيبين

Ramy said...

فيييييييييييينك

يارب تكونى بخير

و التأخير ميطولش

(: