Saturday, October 8, 2011

Just Words .. 7




مش حِملها ..


8 Ur opinion:

Ramy said...

“لا شيء يجعلنا عظماء غير ألم عظيم ” —توفيق الحكيم

اللى انت حطاها

...........

كنت زمان كدة مش مُحتمل اى شيىء

بس دلوقت اقدر أقول انى احسن حالاً

Miss LoZa said...

يا حبيبى مالك بس
والنبى طمنينى
بقولك ايه قوليلى انك عاوزة رقمى علشان تتصلى تحكيلى الى مضايقك وانا احاول اساعدك:D

Eman said...

(=
لا أعْرِفُ كَيْفَ أعبّرُ
عَن سعادتِي
وامتِنانِي

للـ أنتِ
للطيبَة
للبياضِ
تحيّة (=

عمرو فكرى said...

قوية جدااااااااااااااااا

~ISLAM~ said...

اول زياره ليا هنا

مدونتك جميله اوى

مش فاهم حاجه من البوست اكيد

بس هبقى ارجع تانى واحاول افهم

تحياتى

Sarah .. said...

Ramy :
أفهم من كدا انها مسألة وقت مش أكتر !
المشكلة بس انى حاسة انى كبرت فجأة على واقع مش حاساه .. ف كل يوم بتصدم
بس كمان بتعلم

هكون أحسن حالا كمان .. يوما ما :)


Miss LoZa :
انا بس مضغوطة الفترة دى من كل ناحية
وانتى عموما ساعدتينى :)

مش ناوية ترجعى بقى !!


وحبي لك لن يموت :
:)
أنا ممتنة أكتر للصدفة الجميلة اللى جمعتنا
ومبسوطة بمعرفتك ووجودك .. أوى :)


عمرو فكرى :
و وقتها كنت ضعيفة أوى !


Islam :
كنت .. ‘ مش حِمل ريشة ‘ !
بس الحمد لله .. بحاول أتأقلم

شكرا لذوقك .. :)


ميرسى لوجودكم .. ونورتونى :)

sara draz said...

معلش
:(

Sarah .. said...

sara adel draz :

كانوا يومين وعدوا
أعتقد يعنى ..

شكرا يا سارة .. :)